Image Hosted by ImageShack.us

Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi DunPeal z miasta Poznań. Mam przejechane 6689.58 kilometrów w tym 4097.30 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.55 km/h.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy DunPeal.bikestats.pl
Dane wyjazdu:
25.40 km 25.10 km teren
00:57 h 26.74 km/h:
Maks. pr.:38.50 km/h
Temperatura:21.0
HR max:183 ( 91%)
HR avg:164 ( 82%)
Podjazdy:1200 m
Kalorie: 761 kcal

17.09 droga przez meke

Czwartek, 17 września 2009 · dodano: 17.09.2009 | Komentarze 8

wiedzialem ze bedzie dzis ciezko, cos jest nie tak z przednim hamulcem, zajebiscie wewnetrzny klocek obciera mi tarcze i nijak nie jestem w stanie tego wyregulowac rozpychanie klockow nic nie daje, ani manipulacja samym zaciskiem. kolo oraz tarcza sa proste ;/ na tyle jest to upierdliwe ze nie jestem w stanie zakrecic reka kola aby zrobilo pelny obrot. pomyslalem ze jak pojezdze troche to sie uloza.
standardowa trasa w lasku marcelinski nie pamietam ile kulek ale mysle ze okolo 12, 8 w lewo, 4 w prawo. dwa krotkie interwaly na kazde kolko, pod gorke tragedia rower po prostu staje ;)
wydatek energetyczny na tym dystansie to u mnie zwykle cos kolo 550kcal dzisiaj ponad 750, srednia na treningu interwalowy wyciaga w normalnych warunka o 2km lepsza. po treningu pierwszy raz czuje taki ogien w nogach, nie powiem dosc przyjemne uczucie :)
to byla zdaje sie moja ostatnia jazda przed karpaczem, jutro jade do serwisu wyblagac zeby mi ktos zerknal w hamulec

strefa 4
wysilek 7
Kategoria Pulsometr, Trening



Komentarze
klosiu
| 17:47 poniedziałek, 21 września 2009 | linkuj Rodman --> wczoraj zjezdzalem ze Skrzycznego, 700m wysokosci na 3km. Znajomy z v-kami po zjezdzie lapy mial jak grabie - trzeba mu bylo paluchy odginac z kierownicy ;)
Rodman | 14:47 piątek, 18 września 2009 | linkuj miałem przez chwilę rower na tarczach, zawsze coś tarło, co mnie wq..... niemiłosiernie, a że aktualnie kupiłem dośc drogie koła po V-ki postaram się cwiczyc siłę scisku ręki ;))
lekkośc V-łek mi się podoba, poza tym ja bardzo rzadko jeżdżę po górach ....
toadi69 | 13:03 piątek, 18 września 2009 | linkuj Fakt skuteczność hamowania większa, ale V-ki są mniej stresujące przy serwisowaniu :)
Maks ma rację: Najpierw przyczyna, później akcja. A jak już to usuwaj kolejne przyczyny sukcesywnie, po kolei a nie wszytko na raz, wtedy będziesz wiedział która była istotna a która nie. Tego nauczyłem się w poprzedniej pracy od jednego volksdeutsch`a rodem z opolskiego.
Maks
| 12:31 piątek, 18 września 2009 | linkuj Rodman - jak pojeździsz na tarczówkach to zmienisz zdanie ;)
pozdrawiam
Rodman
| 12:24 piątek, 18 września 2009 | linkuj dlatego wolę V-ki ...
Maks
| 12:23 piątek, 18 września 2009 | linkuj Weź latarkę i zobacz świecąc w przerwę jak jest ułożony zacisk czy jest równolegle. Najpierw zbadaj przyczynę a dopiero potem coś rób a nie na odwrót ;) Ustawienie hamulca nie powinno Ci zająć dłużej niż 5min. Odkręć 2 śruby mocujące zacisk i pokręć kołem zobacz czy ociera czy nie.
Ustawienie tego jest proste jak drut ;)
Pozdrawiam
Dun | 20:21 czwartek, 17 września 2009 | linkuj robilem to juz setki razy, podejrzewam rowniez ze ta blaszka trzymajaca klocki chyba sie rozgiela za bardzo i obciera wystajac z klockow. formowalem ja juz kilka razy i niestety bez zmian ;/
klosiu
| 18:29 czwartek, 17 września 2009 | linkuj Hmm, zacisk zcentrowany? Poluznij srubki mocujace zacisk do adaptera, zacisnij klamke mocno, dokrec srubki. Powtarzaj do skutku ;). Po objawach moim zdaniem tylko to. Ale nie przejmuj sie, Rzymianie tez trenowali walke 2 razy ciezszymi mieczami ;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzedm
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]