Info
Ten blog rowerowy prowadzi DunPeal z miasta Poznań. Mam przejechane 6689.58 kilometrów w tym 4097.30 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.55 km/h.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2012, Marzec1 - 7
- 2011, Wrzesień1 - 3
- 2011, Sierpień14 - 17
- 2011, Lipiec6 - 7
- 2011, Czerwiec2 - 2
- 2011, Maj2 - 3
- 2011, Kwiecień3 - 5
- 2011, Marzec4 - 13
- 2010, Wrzesień10 - 44
- 2010, Sierpień7 - 23
- 2010, Lipiec15 - 37
- 2010, Czerwiec16 - 40
- 2010, Maj15 - 50
- 2010, Kwiecień12 - 23
- 2010, Marzec3 - 6
- 2010, Luty1 - 4
- 2010, Styczeń5 - 25
- 2009, Grudzień4 - 0
- 2009, Listopad3 - 2
- 2009, Październik13 - 20
- 2009, Wrzesień25 - 70
- 2009, Sierpień13 - 37
- 2009, Lipiec13 - 8
- 2009, Czerwiec11 - 9
- 2009, Maj24 - 2
- 2009, Kwiecień10 - 1
- 2009, Marzec3 - 0
Dane wyjazdu:
31.70 km
30.30 km teren
01:13 h
26.05 km/h:
Maks. pr.:40.40 km/h
Temperatura:18.0
HR max:188 (%)
HR avg:169 (%)
Podjazdy:380 m
Kalorie: 1060 kcal
18.04 sprawdzian wytrzymalosciowy
Niedziela, 18 kwietnia 2010 · dodano: 18.04.2010 | Komentarze 4
dzisiaj kolejny eksperyment, na ile wystarczy mi baterii nie biorac zadnego bidonu, sporo ludzi na trasie wiec warunki zblizone do maratonu :) tym razem oba podjazdy robilem na zmiane raz silowo raz technicznie, ciezszy teren pokonywany na pedalach.po ok. 30km nie mialem juz czym przelykac ;) ostatnio bez bidonutrzymalem 36km tyle ze wtedy bylo 8 stopni ;)
mysle ze pierwszy raz w tym sezonie udalo mi sie osiagnac zmeczenie na poziomie ~9.
udalo mi sie rowniez zupelnie odciazyc rece na kierownicy, po raz pierwszy zauwazylem ze nie musze tego kontrolowac :)
btw. poluzowaly mi sie 4 szprychy w przednim kole wtf!!! a w tylnim 3 razy tyle o co chodzi??? po jednym dniu jazdy
strefa: 5a!
wysilek: 9
152-175 55:35
>175 15:05
Komentarze
Maks | 21:19 piątek, 23 kwietnia 2010 | linkuj
Tutaj masz stronkę http://interpack.com.pl/pl/mapa/sklepy.html
Rodman | 16:58 środa, 21 kwietnia 2010 | linkuj
no proszę , na Karpacz mega dystans , trzymam kciuki , bo po złamaniu nogi powrót do formy nie jest prosty ;) pozdro !
klosiu | 11:54 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj
W nowych kolach czasem na poczatku trzeba te szprychy podciagnac. Kluczyk do szprych i do roboty, najpierw troche te luzne. a potem wszystkie o tyle samo, np o pol obrotu, dopiero jak przypadkiem popsujesz kolo idz do serwisu. Centrowanie i tak tyle samo wyjdzie co podciagniecie szprych :).
Maks | 10:14 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj
Normalne w nowych kołach musisz udać się do serwisu lub samemu wycentrować koło ;)
Komentuj