Info
Ten blog rowerowy prowadzi DunPeal z miasta Poznań. Mam przejechane 6689.58 kilometrów w tym 4097.30 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.55 km/h.Więcej o mnie.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2012, Marzec1 - 7
- 2011, Wrzesień1 - 3
- 2011, Sierpień14 - 17
- 2011, Lipiec6 - 7
- 2011, Czerwiec2 - 2
- 2011, Maj2 - 3
- 2011, Kwiecień3 - 5
- 2011, Marzec4 - 13
- 2010, Wrzesień10 - 44
- 2010, Sierpień7 - 23
- 2010, Lipiec15 - 37
- 2010, Czerwiec16 - 40
- 2010, Maj15 - 50
- 2010, Kwiecień12 - 23
- 2010, Marzec3 - 6
- 2010, Luty1 - 4
- 2010, Styczeń5 - 25
- 2009, Grudzień4 - 0
- 2009, Listopad3 - 2
- 2009, Październik13 - 20
- 2009, Wrzesień25 - 70
- 2009, Sierpień13 - 37
- 2009, Lipiec13 - 8
- 2009, Czerwiec11 - 9
- 2009, Maj24 - 2
- 2009, Kwiecień10 - 1
- 2009, Marzec3 - 0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Styczeń, 2010
Dystans całkowity: | 96.50 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 04:05 |
Średnia prędkość: | 23.63 km/h |
Liczba aktywności: | 3 |
Średnio na aktywność: | 32.17 km i 1h 21m |
Więcej statystyk |
Dane wyjazdu:
37.20 km
0.00 km teren
01:34 h
23.74 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
25.01 - 29.01 praca
Piątek, 29 stycznia 2010 · dodano: 22.02.2010 | Komentarze 0
ostatnia zimowa trasa podczas syberyjskich mrozow Kategoria Daily routine
Dane wyjazdu:
29.70 km
0.00 km teren
01:16 h
23.45 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
18.01 - 21.01 praca
Czwartek, 21 stycznia 2010 · dodano: 23.01.2010 | Komentarze 0
coraz zimniej, 21.01 sila woli dojechalem do domu, "orzezwiajace" podmuchy w twarz wyleczyly mnie z dojazdow do praca do konca tygodnia ;) Kategoria Daily routine
Dane wyjazdu:
0.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
20.01 powrot z serwisu
Środa, 20 stycznia 2010 · dodano: 20.01.2010 | Komentarze 5
odebralem wlasnie rower, ostatnie 600m do domu prowadzilem dwa rowery ;)89PLN poszlo sie gonic, generalnie skandal, nie przypuszczalem ze tego typu serwis jaki sobie zazyczylem bedzie mnie tyle kosztowal, wtf:
- ustawienie mocowanie przedniego hamulca
- odblokowanie jednego tloczka
- skrocenie przewodu + odpowietrzenie
- poprowadzenie nowej linki + pancerz do manetki blokady amortyzatora
i to wszystko... myslicie ze to normalna cena za taka usluge, ze sklepu wyszedle z uczuciem ciezkiego wy*m****a. tak czy inaczej po powrocie do domu poswiecilem sie calkowicie wymianie raczek ;) rower odtajal w pokoju i wlasnie zastanawiam jak powiedziec dziewczynie ze niestety nie znalazlem zadnego recznika zeby posprzatac ;)
Kategoria Różne
Dane wyjazdu:
29.60 km
0.00 km teren
01:15 h
23.68 km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
11.01 - 14.01 praca
Piątek, 8 stycznia 2010 · dodano: 17.01.2010 | Komentarze 1
dojazd rowerem na ogrody i powrot. jazda przy prawie -10 stopniach w dzinsach i kurtce w 10cm sniegu to srenia przyjemnosc, biorac pod uwage dodatkowo 19kg makrokesza. swietny trening rownowagi i obserwacja co robi solanka z metalowymi czesciami roweru ;) lancuch ma piekny rdzawy kolor, mysle ze shakowanie ani inne zabiegi juz mu nie pomoga ;) Kategoria Daily routine
Dane wyjazdu:
0.00 km
0.00 km teren
h
km/h:
Maks. pr.:0.00 km/h
Temperatura:
HR max: (%)
HR avg: (%)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
modyfikacje i inne tematy
Środa, 6 stycznia 2010 · dodano: 06.01.2010 | Komentarze 19
czas na prezentacje najnowszych zmian w sprzecie ;) inwestycja ta jak dotad kosztowala mnie 2700 PLN, bolesne jest rowniez to ze nie widac tego od razu ;)w miedzy czasie kupilem sporo srednio potrzebnych narzedzi, niestety taka mentalnosc, nic to ze klucz za 60pln potrzebny mi jest do jednorazowej czynnosci wazne abym go mial :>
z nowosci amorek roock shox sid world cup team - carbon (import z usa 1,3k PLN - roczny), zdzieranie farby papierkiem (zajelo mi to dokladnie tydzien, codziennego ~2h szlifowania). pozniej malowanie, oczywiscie nie udane i ponowne tym razem 2 dniowe zdzieranie dopiero co nalozonej farby. kolejno lektura w internecie jak nalezaloby sie za to zabrac (lepiej pozno niz wcale). kupno szlifierki precyzyjnej (kolejny zdawaloby sie zbedny zakup, pozornie jednak - tej wersji bede sie jednak mimo wszystko trzymal ;>). malowanie przez kolejne 3 dni.
By DunPeal
zdjecie starego amora zajelo mi 3 godziny - masakra. do dzis nie wiem co go tak silnie trzymalo, na fragmencie rury sterowej bylo sporo rdzy, dziwne jest jednak to ze rura sterowa nie ma zbyt duzo powierzchni wspolnej z rama i samymi sterami, tak czy inaczej sprawa trafila do archiwum tematow nie rozwiazanych. po zmianie amora odchudzilem rower o 930g :)
po zmianie amora oczywiscie okazalo sie mocowanie tarczy jest inne niz w poprzednim, na co rzecz jasna wczesniej nie zwrocilem uwagi, stanalem wiec przed dylematem nowy hamulec wzglednie inne rozwiazanie. po lekturze internetu okazalo sie naszczescie ze istnieja odpowiednie adaptery - i tu kolejny wydatek. przed zamontowaniem trzeba bylo zedrzec w kilku strategicznych miejscach troche lakieru, niestety nie rozplanowalem tego zbyt dokladnie i w efekcie usunalem farbe nie z tych miejsc co trzeba, skonczylo sie na ponownym malowaniu tych fragmentow ;> oraz zamocowaniem adaptera.
zeby nie bylo zbyt prosto okazalo sie ze tarcze trze o hamulec. po kilku dniowym ustawianiu hamulca okazalo sie ze tarcza jest lekko krzywa, postanowilem wiec kupic nowa $$$ (ciekawe jest to ze w poprzednim amorze nie mialem tego problemu). po przybyciu nowej tarczy XT, problem niestety nie zniknal :( i znowu po kilkudniowej probie ustawienia hamulca stwierdzilem ze moze trzeba wyregulowac hamulec. odpowietrzylem wiec hamulec, wylewajac sporo DOT'a na siebie oraz podloge - hamulec brzytwa...co oczywiscie nie zmienilo faktu, iz tarcza znowu obciera o hamulec...niestety musza to zostawic serwisowi moze oni cos wymysla ja stracilem motywacje. dodatkowo chcialbym aby przerobili mi blokade skoku w amorze z manetki na taka w koronie, moglbym to zrobic halupniczo ale moze maja gotowe rozwiazanie :)
kolejna sprawa to nowe cudne kolka w tym sezonie postanowilem postawic na UST, oraz przestac wozic tone narzedzi i detek :) okazalo sie ze kumpel z druzyny hokejowej ma mistrza polski w edycjach maratonow grabka M4, stwierdzil ze on nigdy nie wozil narzedzi i raczej daje rade - coz trzeba podazac przetartymi szlakami. kolka bardzo mi sie podobaja, szczegolnie czerwone akcenty na nyplach i zaciskach :)
obrecze Mavic 819
piasty DT Swiss 370
szprychy DT Swiss Champion
nyple DT SWISS
zaciski KCNC
kaseta SLX
niestety kola przyslali mi osobno z piasta, tutaj musial nastapic kolejny bezsensowny zakup klucza do montowania piast.
By DunPeal
By DunPeal
ostatni zakup to opony, wybor padl na Race Kingi, spora w tym zasluga Rodman'a nieswiadoma co prawda, ale jakos wyjatkowo mi sie spodobaly. z przodu 2,2 z tylo 2,0. do pelni szczescia brakuje jeszcze mleczka, ktore planuje kupic w tym tygodniu.
ponizej zdjecie roweru (niestety slaba jakosc)
By DunPeal
Kategoria Różne